Гарантійні умови від RKM-Україна

інформація про гарантію, її умови та умови обслуговування

Гарантійний талон дійсний при наявності правильно і чітко заповнених: назви, моделі, серійного номера, дати продажу, контактів і штампа Фірми-Продавця, підпису покупця, а також документа, що підтверджує факт купівлі Пристрою. Забороняється вносити зміни або видаляти заповнене в гарантійному талоні - у такому випадку гарантійний талон є недійсним. Перед початком експлуатації Пристрою рекомендуємо вивчити посібник користувача, умови гарантії, а також основні правила експлуатації акумуляторної батареї.

1. Гарантійні зобов'язання:

Гарантійні зобов'язання дійсні з моменту продажу Пристрою за умов, якщо гарантійний талон заповнений вірно та проставлений штамп Фірми-Продавця, а також є підтвердження купівлі (чек, накладна, тощо). У випадку виявлення недоліків у Пристрої на протязі гарантійного строку, які виникли в наслідок дефектів виробництва або матеріалів (за результатиами обставин, за які відповідає виробник) ми зобов'язуємося зодоволити вимоги користувача згідно законодавства при наступних умовах:

- Гарантійний строк на Пристрій складає 12 (дванадціять) місяців з дати продажу;

- Гарантійний строк на аксесуари та комплектуючі складає 3 (три) місяці (зарядні пристрої, кабелі, адаптери та інше);

- Гарантійний ремонт виконується безкоштовно (включає вартість робіт і матеріалів) уповноваженим сервісним центром (фірмовим або авторизованим сервісним центром);

- Ця гарантія є дійсною тільки на оригінальні Пристрої та аксесуари, які придбані через мережу офіційного дистриб'ютора Rikomagic Україна.

- Претензіїпо якості Пристрою, його компонентів приймаються лише протягом Гарантійних строків, зазначених вище відповідно;

- Гарантійні роботи виконуються у строки, відповідно законодавства України;

- Гарантійний строк збільшуєтся, при виконанні гарантійних ремонтів, на час перебування Пристрою в ремонті з дати звернення користувача в сервісний центр з вимогою про недолік.

- Строк служби пристрою 24 місяці з дати продажу.

2. Гарантія не розповсюджується:

- На Пристрої та аксесуари, які не є з офіційної партії;

- На Пристрої та аксесуари, якщо серійний номер видалено, змінено або не може бути визначений;

- На Пристрої, які мають порушення пломбування корпуса, піддавались конструктивним змінам, ремонту або відкривались неуповноваженними сервісними центрами;

- На Пристрої, відмови та дефекти, які виникли порушенням правил експлуатації, зберігання, транспортування, необережного користування;

- На Пристрої, в яких з необережності або неохайності пошкоджені роз'єми (живлення, аудіо, відео а інтерфейсні), органи управління (кнопки та сенсори);

- На Пристрої, в яких пошкоджені елементи живлення (батареї) в результаті пошкодження правил експлуатації, а саме - постійні розряди менше 30%, користування до самовимкнення, тривалий перезаряд, перегрів пристрою і батареї, перепади тиску і температур;

- На пошкодження, які виникли в результаті експлуатаційного зносу елементів та компонентів Пристрою: внутрішні або зовнішні пошкодження, затертості, подряпини, вмятини, тріщини, деталей управління, а також інші внутрішні та зовнішні механічні пошкодження, які виникли в процесі експлуатації;

- На пошкодження, які виникли невідповідністю технічним стандартам і нормам параметрів телекомунікаційних, кабельних та мереж живлення 220В;

- На пошкодження, які виникли внаслідок незалежних від виробника причин, таких як дія вологи, хімічних засобів, крайніх температурних умов, дії естремальних умов, попадання всередину стороніх предметів, комах, рідин та інше;

- На пошкодження, які виникли внаслідок неправильних дослідів, налаштувань, регулювань, використання стороннього програмного забеспечення, дії комп'ютерних вірусів, спроб і невдалих спроб самостійної зміни або модифікації операційної системи та її компонентів, або Пристрою вцілому;

- На програмне забезпечення, яке поставляється з Пристроєм;

- Гарантія не поширюється на випадки, які не є підконтрольними продавцю (включаючи, але не обмежуючись недоліками компонентів, які зношуються, наприклад елементів живлення, які мають обмежений строк служби, а також пошкодження антен).

Увага! Сервісні центри не несуть відповідальності за збереження будь-якої інформації, яка знаходиться у пам'яті Пристрою або на змінних носіях. Транспортні витрати (включаючи транспортування несправного Пристрою), послуги з підключення, встановлення, налаштування Пристрою та навчання користувача сплачується покупцем окремо, якщо нема інших спеціально узгоджених умов продажу Пристрою з Фірмою-Продавцем.