Служба Підтримки від RKM-Україна

загальна інформація та Питання-Відповіді

Підтримка з питань Програмного забезпечення і Оновлення

Увага! Програмне забезпечення і оновлення знаходяться у вільному доступі для завантаження. При самостійному завантаженні і встановленні користувач погоджується, що у разі неправильного встановлення, встановлення з помилками або неповного встановлення, ми не гарантуємо подальшої працездатністі пристрою.

Офіційні оновлення і прошивки від Rikomagic можливо скачати з сайта http://rikomagic.com.

Підтримка з загальних питань

Цей розділ містить відповіді на загальні питання, які є найпоширенішими.

Питання-1. Екран мерехтить або працює нестабільно?

Відповідь: Перевірте, як щільно підключено HDMI кабель.

Питання-2. Недоступне підключення до мережі?

Відповідь: Перевірте, що Ви підключені до мережі Ethernet. Переконайтеся, що Ви корректно ввели логін і пароль, та підключені до WiFi мережі. Переконайтеся, чи правильний IP адрес вибрано.

Питання-3. Не вдалося запустити пристрій?

Відповідь: Завантажте файл прошивки з офіційного сайту Rikomagic - www.rikomagic.kiev.ua, щоб оновити прошивку пристрою. Попередньо переконайтеся, що для всіх важливих даних створена резервна копія. Виконайте оновлення прошивки, або зверніться до продавця, офіційного дистриб'ютора або сервісного центра.

Питання-4. Пристрій перезавантажується автоматично?

Відповідь: Перевірте, чи достатні параметри живлення отримує пристрій. Іноді така проблема виникає за нестачі потужності живлення. Також така проблема може бути при підключенні зовнішніх HDD накопичувачів та інших пристроїв. Підключіть додатково блок живлення.

Питання-5. Не вдалося знайти файл на SD-карті на іншому зовнішньому накопичувачі?

Відповідь: Перевірте, всі підключені пристрої. А також, переконайтеся, що встановлено галочку напроти SD та USB Host в розділі "Налаштування".